Коротко з аналітичного звіту, який підготувала команда #простір_можливостей
Ірина Лоюк голова ГО “Простір можливостей”:
Хмельниччина, як і більшість областей, демонструвала в перші два місяці карантину своєрідну розгубленість. Особливо, колапс відчувався у системі транспортних перевезень. Утім, слід відмітити, що обласна влада доволі оперативно запустила перші гарячі телефонні лінії (на 2-й день після карантину). Звісно, що такі кроки хоч і не рятували ситуацію в цілому, але, принаймні, створили прецедент до публічної готовності швидко реагувати на виклики. Ситуацію ускладнювало і те, що велика частка місцевого населення регіону, які працюють за кордоном, почали повертатися додому і стикнулися з певними проблемами в отриманні сервісу під час перетину кордону, а потім і при реєстрації в Україні. Особливість Хмельниччини в тому, що це аграрний регіон, тому під час карантину не стикнулися з типовими проблемами регіонів, де вискоий відсоток урбанізації. З позитивного досвіду – це завчасне інформування про важливість інфекційної безпеки (перші заклики лунали ще у січні – лютому).
Більше читайте в презентації за посиланням: http://www.pm.in.ua/…/07/Prezentatsiya-YED-Hmelnytska-obl.pdf
Нагадаємо, що питання взаємодії громадськості з владою досліджували у Києві та 6 областях – Житомирській, Одеській, Хмельницькій, Донецькій, Львівській, Рівненській. Працюємо в рамках проєкту «Громадськість за демократизацію» за сприяння Європейського Союзу (https://tinyurl.com/ywt3yveh), який реалізує Інститут економічних досліджень та політичних консультацій